Dar praeitų metų spalį Kauno rajono savivaldybė visuomenei pristatė tarptautinio projekto „Nauji tiltai – miesto ir kaimo sąveikos valdymo tobulinimas siekiant geresnės gyvenimo kokybės“ rezultatą – dviračių maršrutų schemą. Iš viso schemoje suplanuota 371,8 kilometro dviračių trasų, maršrutų ir perspektyvinių maršrutų, kurie nuosekliai sujungs su Kauno miesto dviračių takų planu ir kitomis su rajonu besiribojančiomis savivaldybėmis.
Rengiant schemą buvo analizuojami esami nacionaliniai, regioniniai, vietos ir ES teisės aktai bei vietos ir užsienio lankytojų srautai. Išanalizuota ir įvertinta esama dviračių takų infrastruktūra, įvardinant problemines ir pavyzdines rajono vietas. Taip pat išanalizuoti esami ištekliai – daug dėmesio skirta turimoms kultūros ir gamtos vertybėms, teikiamoms paslaugoms (kaimo turizmo, stovyklavietės ir pan.).
Planuojama, kad pirmiausia bus sujungtas Lampėdžių dviračių takas su Raudondvariu, Kleboniškis – su Karmėlava, Jotvingių gatvės dviračių takas – su Domeikava.
Dar vienas žingsnis, skatinantis vaikus ir jaunimą daugiau važinėti dviračiu, buvo žengtas šį rudenį: prie trijų mokyklų – Garliavos vidurinės, Kačerginės pagrindinės ir Raudondvario gimnazijos – iškilo dailios dviračių stoginės, skirtos į mokyklą atmynusių vaikų ir mokytojų dviračiams paslėpti nuo lietaus.
Kaip sakė administracijos direktoriaus pavaduotojas Kęstutis Povilaitis, vietos dviračių stoginėms statyti buvo parinktos atlikus pačių mokyklų apklausas ir išsiaiškinus, kur yra didžiausias tokių stoginių poreikis. Ateityje planuojama stogines įrengti ir prie kitų Kauno rajono mokyklų.
KRS inf.