www.garliava.lt

gggg

gggg

 

 Ar tikrai prireikus galima gauti VMI paslaugas nuotoliu?

Visos VMI paslaugos nuolat teikiamos nuotoliniu būdu. Prisijungus prie Mano VMI ar Elektroninio deklaravimo sistemos (EDS), jos pasiekiamos gyventojui patogiu laiku – darbo dieną ar savaitgalį. Paslaugos visomis darbo dienomis taip pat teikiamos ir telefonu 8 5 2191 777, o konsultacijos – numeriu 1882. Neturint galimybės paslaugą gauti nuotoliniu būdu, galima atvykti į VMI aptarnavimo padalinį iš anksto rezervavus vizito laiką. Rezervuoti laiką galima internetu www.vmi.lt arba tel. 8 5 2191 777.

 

Ar telefonu galima sužinoti, pavyzdžiui, kiek reikia sumokėti žemės mokesčio?

Individualios konsultacijos dėl žemės mokesčio apskaičiavimo už 2022 m. teikiamos ir tel. 8 5 2191 777. Informacija žemės mokesčio klausimais taip pat teikiama bendruoju numeriu 1882. Identifikuoti Mano VMI naudojai, paskambinę 1882 ir pasirinkę žemės mokesčio temą, apie mokėtiną sumą, terminus, įmokos kodą sužinoti gali iš karto, nelaukiant skambučio eilėje ir nedarbo metu.

 

Ką daryti, jei nepavyksta prisiskambinti?

Jei pasitaiko situacijų, kad VMI konsultantai telefonu užimti, rekomenduojama naudotis skambučio užsakymo paslauga. Asmuo gali užsisakyti VMI konsultantų atskambinimą jam patogiu laiku. Tą galima padaryti prisijungus prie Mano VMI. Dešiniajame kompiuterio ekrano kampe apačioje reikia paspausti „konsultanto“ ikonėlę ir pasirinkti langą „Užsakykite skambutį“. Atskambinimo paslauga galima tik į mobilaus telefono numerį.

 

Ką gyventojas gali susitvarkyti, naudodamasis Mano VMI sistema?

Sistemoje Mano VMI teikiamos elektroninės paslaugos, aktualios verslui ir gyventojams. Prisijungus prie Mano VMI gyventojai gali sužinoti savo asmeninę mokesčių informaciją (VMI atsiųsti pranešimai, permokos, nesumokėti mokesčiai, delspinigiai), gali įsigyti bei pratęsti verslo liudijimus, įregistruoti ar išregistruoti individualią veiklą, teikti prašymą įregistruoti pridėtinės vertės mokesčio mokėtoju (PVM) ar išregistruoti iš PVM mokėtojų ir kt. Sistemoje galima naudotis paslauga „Mokesčių kalendorius“, kurioje užsisakius priminimus bus paprasčiau laiku atlikti su mokesčiais susijusias pareigas. Per Mano VMI gyventojai ir juridiniai asmenys taip pat gali perduoti mokesčių administratoriui svarbius dokumentus.

 

Ar yra galimybė pasikonsultuoti per Mano VMI?

Gyventojai, pageidaujantys gauti išsamią VMI konsultaciją mokesčių klausimais, gali raštu pateikti elektroninį paklausimą sistemoje Mano VMI, naudojantis paslauga „Paklausimų teikimas“. Paprastai į paklausimus atsakymus pateikti stengiamasi kaip įmanoma greičiau.

 

Ar įmanomas gyvas susirašinėjimas su mokesčių konsultantu internetu?

Mano VMI sistemoje galima pasirinkti pokalbį numatytomis temomis su konsultantu internetu (vadinamąjį chat‘ą). VMI interneto svetainėje bendraisiais mokesčių klausimais konsultuoja ir VMI virtualusis asistentas SIMAS. Jis padeda mokesčių mokėtojams greičiau ir lengviau gauti bendro pobūdžio informaciją aktualiomis mokesčių temomis visą parą, neribojant klausiančiųjų skaičiaus.

Daugiau informacijos galima rasti VMI interneto svetainėje www.vmi.lt, VMI „Youtube“ kanale ir oficialiame VMI socialinio tinklo „Facebook“ puslapyje arba paskambinus telefonu 1882.